Hantera din onlineverksamhet på ett enkelt sätt. Vi har skapat fler funktioner som kan användas direkt och gör det enkelt att konfigurera och hantera din butik vilket sparar tid och pengar i takt med att verksamheten växer.
Starta en gratis provperiodInventarier utgör en stor ekonomisk investering för ditt företag. BigCommerce tillhandahåller enkla, inbyggda verktyg för hantering av lagernivåer och att förstå trender för beställningar över tid. Håll koll på inventarierna med sömlös integrering mellan online- och offlinekanaler.
Med BigCommerces inbyggda funktion för kundgrupper kan du rikta in dig på olika typer av kunder med unika meddelanden och erbjudanden. Du kan också utnyttja kundgrupper för att lägga till en grossistmodell i din befintliga butik.
BigCommerce tar inte ut några transaktionsavgifter eller straffavgifter likt andra e-handelsplattformar. Du får istället mängder av valmöjligheter: 65 integreringar med betalportar som PayPal, Stripe och Adyen så att du kan erbjuda dina kunder att betala med föredragen metod, t.ex. banköverföringar, kredit- och bankkort eller digitala och mobila plånböcker.
Dra nytta av branschledande fraktlösningar som Sendcloud och ShipperHQ tillsammans med våra lättanvända integreringar från tredje parter och ta på så sätt frakthanteringen till nästa nivå.
Det är en intuitiv lösning där du skapar och hanterar sidinnehåll genom att dra och släppa, vilket gör det smidigt att komma igång. Med Page Builder kan du bygga och anpassa ditt varumärke utan att vara beroende av kodning eller utvecklare.
Har du stora volymer eller en etablerad verksamhet? Begär en demo